Cauze – fara numar

Eczema are cauze individualizate, adica difera de la persoana la persoana. Este concluzia la care am ajuns dupa ce am citit nenumarate povesti ale pacientilor atat pe diverse site-uri, cat si pe facebook in grupul Yo tengo dishidrosis. O multime de oameni vin cu recomandari care au functionat la ei, dar nu si la altii.

Cum am scris si intr-o alta postare, nu stiu de la ce a aparut la mine, tot ce am observat e ca ar avea legatura cu ceea ce consum. Mainile uscate si crapaturile vina ca niste consecinte a bubitelor, iar daca n-ar aparea acestea, n-ar crapa pielea deloc etc. Intr-adevar, spalatul cu sapun si alte produse din comert nu fac decat sa dauneze si sa mentina uscaciunea pielii. Incerc si eu sa evit pe cat posibil spalatul cu apa calda si sapun. Dusurile fierbinti nu sunt nici ele benefice, iar de vasele murdare nici nu ma apropii fara manusi de silicon.

Dishidroza nu are legatura cu transpiratia in exces. Am citit ca la inceput, s-a crezut aceasta afectiune este cauzata de o disfunctie a glandelor sudoripare, mai exact de transpiratul excesiv. Insa apoi s-a constatat ca dishidroza apare si la cei care nu au aceasta problema.

7 thoughts on “Cauze – fara numar

  1. Din pacate, eu nu am gasit nicio solutie pentru acest tip de bubite. Ma confrunt si eu cu ele, an de an..dar e ciudat..la mine apar doar cand vine caldura mai mare si pana toamna trec prin toate fazele (aparitie, mancarime, uscare, refacerea pielii). Anul trecut, de exemplu, nu au aparut. Ieri insa, am avut neplacuta surpriza sa remarc o serie de bubite in palme. Singura crema care mai ameliora mancarimea era Advantan Milk.
    Mergeam an de an la alti dermatologi, in alte orase…nimeni nu a stiut sa gaseasca o cauza pentru acesti musafiri din palmele mele (uneori si pe picioare)…
    Rabdare multa!

    Like

  2. nu e o alergie?…….citisem ca ar fi o alergie medicamentoasa…………..probleme amigdaliene in trecut sau cauze parazitare?

    Like

  3. Buna ziua!
    Am si eu aceasta afectiune si, dupa incercari cu mai multe creme,tratamente de la dermatologi, am incercat din intamplare tinctura de muguri de coacaz negru. Se pare ca nu au reaparut pungutele de apa specifice, sper sa fie de ajutor. Se poate lua in combinatie cu tinctura de ulm si de nuc ;). Multa sanatate tuturor!

    Like

  4. Incercati tinctura de coacaz negru, la mine functioneaza! Merge in combinatie cu tinctura de ulm si tinctura de nuc. Sper sa va ajute!

    Like

  5. Și eu mă chinui de 5 ani cu aceasta dishidroza. Recent, am ajuns la un alt dermatolog care mi-a recomandat Fucicort cremă, dimineața și seara, și Tamalis, care e un antialergic și calmează foarte bine mâncărimile. Cred că este primul tratament care a ajutat cu adevărat. În câteva zile mi-au dispărut în proporție de 90 %. Eu nu mai beau cafea, ceai, nu consum ciocolată dar nu pot renunță la pâinea cu secară. Alergia la crom, nichel și cobalt îmi este confirmată și încerc să le evit, dar sunt perioade în care reapar acele bubițe chinuitoare.

    Like

Leave a Reply

