In ce consta dieta fara Nichel?

In ultima saptamana au avut timp sa se usuce bubitele aparute pe 19 octombrie. O imbunatatire mare am observat imediat dupa venirea de la bazinul de inot cu apa sarata, unde am fost cu bebelusul trei zile in urma. De atunci veziculele au inceput sa se usuce.

Am continuat si dieta fara Nichel. Pentru cei care nu cunosc, dishidroza este asociata si cu o sensibilitate la nichel sau/si cobalt. Am luat-o de la un capat cu Nichelul.

NU produse( alimente cu un bogat continut de Nichel):

  1. Ciocolata
  2. Cerealele: ovaz, tarate, hrisca, secara,mei
  3. Legume cu frunze verzi: salata, spanacul
  4.  Alune, nuci
  5. Fasole, mazare, linte
  6. Seminte de floarea soarelui
  7. Soia, sos de soia
  8. Painea integrala sau cu cereale
  9. Fructe: curmale, smochine, ananas, prune, zmeura

DE EVITAT(alimente cu un continut moderat de Nichel, pot agrava dermatita)

  1. Legume: rosii, ceapa, morcov
  2. Merele
  3. Berea, vinul
  4. Somonul
  5. Fructele de mare, crevetii
  6. martipanul

(sursa:http://www.pennstatehershey.org/c/document_library/get_file?uuid=0888ec6e-3d2f-4766-833e-b38bd920ffcd&groupId=102184, http://whatallergy.com/2013-06/good-and-bad-food-for-a-nickel-allergy)

Alaltaieri mi-am facut prima data si o clisma cu 1l apa si suc de lamaie, pentru detoxifiere.

3 thoughts on “In ce consta dieta fara Nichel?

  1. Recomand hirdocorizol dacia plant si aur med cu 25 ron cu mimoza si propolis si bai cu sare marea mediterana o facut minuni .dar e bine sînt mecanic auto .dermatologi vestiti Am fost alergie la nichel toate sculele is nichel vanadium .is pe drumul bun

    Like

  2. Pingback: Cauze – fara numar | solutii pentru dishidroza

Leave a Reply

