A revenit pacostea

IMG_7516

Dupa bubita de ieri, azi au toata zona s-a impanzit cu bubite mai maricele, pline cu apa. Senzatie de mancarime, scarpinat, spart… uhh, m-am usurat! Au ramas niste gaurele de un rosu inchis. Mancarimea nu a fost una de nesuportat, dar m-am trezit pe la 4 dimineata scarpinandu-ma..

N-as spune ca ieri am mancat ceva deosebit. Consemnam, totusi. Amiaza: doi ardei cruzi;  ciorba cu pui si legume(foarte naturala, fara condimente). Cina: aceeasi ciorba plus adjica, plus smantana. Desert: o minunata prajitura cu mere(oua, faina alba, zahar, mere). Per total: niciun gramulet de nichel.

4 thoughts on “A revenit pacostea

  1. Buna! Vad ca si tu te confrunti cu aceeasi problema. Vroiam sa te intreb cateva lucruri: ai observat cumva in toti anii astia in care ai avut de furca cu dishidroza, anumite perioade ale anului cand e mai virulenta? Si altele in care dispare? La mine intre iunie si septembrie nu e deloc. Si mie mi se intampla sa ma trezesc noaptea cu mancarimi. Mie imi trec la rece asa ca dau drumul la apa rece peste ele si scap de a-mi distruge pielea prin scarpinat.

    Like

    • Buna, chiar nu am observat sa existe astfel de perioade. De un an incoace o am mereu, cu pauze de maxim o saptamana..O sa incerc si eu cu apa rece, dar am observat ca daca nu ‘rup’ bubitele, continua sa ma agaseze zile in sir. Se face mai bine dupa ce frec mana cu un prosop, nu le zgandar direct

      Like

      • Buna iar! Daaaa si mie imi place sa le zgandar cu un prosop. Oricum eu am avut si mai am inca perioade urate cu descuamari de piele…piele ingrosata ca scoarta de copac…bubite multe care se strang si fac o buba mai mare. Ce ai mai rezolvat cu dieta? E mai ok?

        Like

Leave a Reply

